Huitian New Material Diventa Direttore di l'Associazione Mondiale di Ricerca in Transitu Ferroviaria

Pruduttori principali di adesivi è chimichi in tutta a catena di l'industria automobilistica

Da u 4 à u 5 di Dicembre di u 2020, trè cunferenze si sò tenute in Pechino, vale à dì, a riunione annuale di a 17a Conferenza Mondiale di Ricerca per u Sviluppu di u Transitu Ferroviaria in u 2020, l'attrezzatura di transitu ferroviariu 2020 è u foru di sicurezza, è a 10a Tecnulugia è equipaggiamenti di Elettrificazione Ferroviaria di a Cina. cunferenza di scambiu. Basatu annantu à u tema di "Sviluppu, Sicurezza è Intelligenza", e cunferenze anu fattu discussioni approfondite è ricerche da u sviluppu di l'industria, dialogu di altu livellu, equipaggiamenti è foru di sicurezza, ecc.
21
A Cina hè u più grande mercatu di transitu ferroviariu in u mondu avà è da qualchì tempu à vene. Dapoi u 2014, l'investimentu in custruzzione di ferrovie di a Cina hè statu stabile à circa 122 miliardi di dollari à l'annu. In u 2020, l'investimentu ferroviariu hè statu 122 miliardi di dollari. In listessu tempu, a ferrovia à grande velocità di a Cina parte attivamente à l'esternu. Per esempiu, China Railway Corporation hà pigliatu a custruzzione di u prugettu ferroviariu à grande velocità di 142,3 chilometri da Jakarta à Bandung.

À a fine di u 2019, u chilometraghju di a ferrovia à grande velocità hè di circa 35000 km, u primu postu in u mondu fermu. U transitu ferroviariu urbanu mostra una tendenza di crescita stabile, è riflette dinò a periodicità di u "12u Pianu Cinquennale" è "Pianu 13 di cinque anni", è u piccu di u trafficu apparisce in a seconda metà di ogni pianu quinquennale. À a fine di u 2019, u transitu ferroviariu urbanu di a Cina (eccettu trammi) hà righjuntu 6426,84 km, diventendu un grande paese di transitu ferroviariu urbanu in u mondu. Frà elle, ci sò 38 cità cù linee di metro, è u numeru di cità è a lunghezza di e linee sò i primi in u mondu. D'appressu à u 13imu pianu quinquennale, l'investimentu in custruzzione di u metro di a China ghjunghjerà à 306 miliardi di dollari US. In u 2020, u chilometramentu tutale di a custruzzione supera i 8600 km.
22
Cerimonia di premiazione di u Cunsigliu

Huitian New Materials Hubei North and South Train New Materials Co., Ltd. hè statu invitatu à raghjunghje l'Associazione di Ricerca è hè diventatu l'unicu direttore espertu di novi materiali adesivi. Cum'è un novu fornitore di materiale di adesivi di transitu ferroviario, Huitian New Material furnisce soluzioni di prudutti sicuri è affidabili per ferrovia à alta velocità, ferrovia urbana, metropolitana è altri veiculi di transitu ferroviario. In u futuru, Huitian participerà ulteriormente à u travagliu pertinente è prumove cunghjuntamente u miglioramentu continuu è u sviluppu innovativu di novi materiali, di nuove tecnologie è di fabbricazione di apparecchiature di alta gamma in u campu di transitu ferroviario di a Cina.


Tempu di posta: Feb-22-2021
  • zhangsong@huitian.net.cn
  • +8615821230089
  • 86-021-54650377-8020
  • N ° 251, strada Wenji, distrettu Songjiang, Shanghai in Cina