A Custruzzione di a Nova Fabbricazione di Base di u Gruppu Huitian hè stata iniziata in a pruvincia di Hubei

Pruduttori principali di adesivi è chimichi in tutta a catena di l'industria automobilistica

U 6 di nuvembre, a cerimonia di posa di a fundazione di a nova basa di fabricazione Huitian hè stata tenuta in a Zona High-tech, a cità di Xiangyang. U presidente di u gruppu Huitian Mr. Zhang Feng, u direttore di u Cumitatu Permanente di u Cungressu Populare Naziunale Mr. Cheng Gangjia, Vice-Sindaco Mr. Li Dezhang, rappresentanti di e parti di u Guvernu di a cità di Xiangyang è clienti cum'è CRRC Corporation Limited celebrazione.

À a ceremonia, u Signore Zhang Feng hà datu u discorsu di benvenuta. Ellu disse chì a nova basa di fabricazione hè stata investita è custruita in a cundizione chì a recessione economica internaziunale è u rallentamentu di u sviluppu domesticu, ciò chì rifletteva a caratteristica "di cullà contr'à u currente" di u gruppu Huitian, chì hè a ragione interna di i successi di Huitian durante u Storia di sviluppu di 40 anni. Inoltre, u finanzamentu di a nova fabbrica mostra ancu u miglioramentu di l'ambiente d'impresa in a cità di Xiangyang. A nova basa di fabricazione cunsulidarà a pusizione di l'impresa adesiva di punta di Huitian, assistente Huitian per rompe u monopoliu di i concorrenti stranieri per assicurà a fornitura adesiva di a fabbricazione naziunale di alta tecnulugia.

In u bravu applausi, Mr. Cheng Gangjia hà annunziatu chì u principiu di u novu prughjettu di basa di fabricazione Huitian. I dirigenti è l'invitati chì assistenu à a ceremonia ponenu in cumunu e basi di a nova basa.

U sviluppu di u gruppu Huitian hè inseparabile da a propulsione naziunale per l'ecunumia privata in crescita, a fiducia ferma di u nostru onorevule cumpagnu cooperativu, u sustegnu di tutte e sfere di a vita, a dedica diretta di i pionieri è di u persunale di Huitain. I capimachja di Huitian sò i cunsiglieri di u Segretariu Generale Xi Jinping è di u partitu, guidati da l'innovazione, pigliendu stu prughjettu cum'è una occasione di creà "R & D adesivo di alta qualità naziunale è basa di fabricazione" è a "nova piattaforma di sviluppu verde intelligente" per adesivi "cù tutta a forza di Huitian.
A nova basa di fabbricazione copre una superficie di 200.000 m2. Sicondu u pianu, a nova fabbrica pruducerà 50.000 tunnellate di adesivi à l'annu, cumprese silicone di prutezzione di l'ambiente, poliuretane è MS, cù u valore annuale di uscita di un miliardu di RMB.

11
12
Fotografie di a ceremonia.
13
Zhang Feng, deputatu à u Cungressu Naziunale di u Populu è presidente di u gruppu Huitian, facia un discorsu.
14
I dirigenti è l'invitati stavanu pusendu i fundamenti.
15
I dirigenti è l'invitati stavanu pusendu i fundamenti.


Tempu di posta: Feb-22-2021
  • zhangsong@huitian.net.cn
  • +8615821230089
  • 86-021-54650377-8020
  • N ° 251, strada Wenji, distrettu Songjiang, Shanghai in Cina